سلام
توبارداری حتمابایداکو قلب جنین بریم؟؟؟

۴ پاسخ

من حتماانجام میدم ضررنداره

اگر دکترت گفت انجام بده اینجوری خیالت راحت‌تر هست

ن اجباری نیست

من ک رفتم انگار میفرستن

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیامهر🩵 مامان کیامهر🩵 ۱۲ ماهگی
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آلوبخارا مامان آلوبخارا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری