۶ پاسخ

منم هفتگی میزنم
بارداری قبلیم هم تا۳۸هفته زدم

من هر هفته یه دونه میزنم

من هفته ای یکبار پروژسترون ۲۵۰میزنم.همونه؟

این آمپول برای چیه؟

من میزنم و امیدوارم بتونم تا آخر نگه دارم با این حالم آمپول بتا زدم چون گفت احتمال زایمان زودرس داری

۴۰ هفته با آمپول فشار

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۸ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی