سلام خانوما برای بچه 4ماهه که سرما خورده چی بدم

۲ پاسخ

پلارژین قطره اشو میتونی بدی با شربت سیتریزین اینارو دکتر داد به دختر من گفت اگه تب هم داره آزیترومایسین بده

منم امروز سرماخورده

سوال های مرتبط

مامان جوجوها🐣🐥 مامان جوجوها🐣🐥 ۱۴ ماهگی
مامان نیک و نور مامان نیک و نور ۱۲ ماهگی