۳ پاسخ

دماش تا 37 اوکی
دمای اتاق بچتم که میمونه از 24تا 28میگن خوبه نزار خیلی گرم بشه
ممکن زردی بگیرع

۳۶ ۳۷

تا ۳۷ و نیم خوبه بیشتر تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم🫀 مامان پسر کوچولوم🫀 ۱۴ ماهگی
مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱۳ ماهگی
مامان کیان و نورا مامان کیان و نورا ۱۰ ماهگی