همچین ارزونم نیست سایز ۱ ۲۰عدده ۹۲تومن حداقل باید ۲،۳تا گرفت باز هم قیمت برند های دیگه اس و اینکه به نظرم فقط برای جیش خوبه پی پی جواب نمیده میزنه بیرون ازش
هانیز که از همه گرونتره کجاش ارزونه دلبندم🤔
مولفیکس امروز گرفتم ۱۲۰
منم شنیدم و خریدم برا نی نی
البته برندهای دیگه هم خریدم که تست کنم ببینم کدومشو بیشتر دوس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.