۲ پاسخ

۷۵۰۰ تهران مرکز مام

فك كنم هفته هاي ده ب بالا ميتونين بدين،و من ازمايش nt رو ازمايشگاه ژنتيك دادم و سلفري ام ميخام بدم ولي قيمتشو دقيق نميدونم ولي از هشت تومن تا ده تومنه ديگه بستگي ب محل زندگيتون و ازمايشگاهي ك ميرين داره

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد