خانماشماازمایش سلفری دادید حتما بایدبدیم

۶ پاسخ

نه من سنوی ان تیم خوب بود ریسک نداشت دکتر گفت نیاز نیست آزمایش سلفری بدی همون آزمایش ان تی کافیه

نه گلم فقط وقتی انتی ریسک داشته باشه باید سلفری بدی. ولی من من خودم اختیاری از دکترم خاستم برام بنویسه.

اگه ازمایش ان تی ریسک نداشته باشه یا سونو هیچ نیازی نیست به سلفری

اگر دکتر صلاح ببینه مینویسه بله من دادم دکتر فرستاد هم بالای سی سال هستم هم عدد ان تی دو بود گفت بهتره بری منم رفتم هزینشم شد ۹۶۰۰ هنوز جوابشم نیومده ده روز بعد میاد

من خودم خواستم . نه واجب نیس همه بدن هرکسی خودش بخواد میره و اینکه اگه خدای ناکرده مشکلی باشه مینویسن

من دادم .اجباری نیس

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسری🩵👼 مامان پسری🩵👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان طلا 🎀 مامان طلا 🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسر مامانش🩵🫀 مامان پسر مامانش🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد