سلام به همگی
بچه ها شما سلفری دادید؟و دقیقا چند هفتگی دادید؟

۷ پاسخ

من فردا سلفری میدم،۱۳ هفته و ۳ روز، سونو ان تی خیلی خوب بود ولی بالای ۳۵ دکتر گفت بهتره سلفری انجام بدی

من فردا میدم با سونو ان تی

۱۲ هفته

سلام
۱۲ هفته و ۳ روز.همون روز ntدادم .دکتر نوشته بود.بالای ۳۵ بهتر که بدن

سلام عزیزم ۱۳هفتگی انجام دادم

من نمیدونم برم سلفری یا برم انتی

14 هفته انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان نون خامه‌ای🧸 مامان نون خامه‌ای🧸 هفته بیستم بارداری
مامان طلا 🎀 مامان طلا 🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گلسا مامان گلسا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه صورتی🩷 مامان جوجه صورتی🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سورپرایز مامان سورپرایز هفته سی‌وهشتم بارداری