مراقبت از بخیه های سزارین چجوریه

۳ پاسخ

من روزی یه بار فقط بدنمو با شامپو بچه میشستم و با سشوار قشنگ خشکش کردم همین خیلی زود خوب شد جای بخیه هام

سعی کن دامن بپوشی اونم جنس نخی و لباس زیر نخی چون پلاستیک یا گیاهی عرق میکنی و عفونت میکنه هر روزم با شامپو بچه میشوریشون و با بادسشوار خشک میکنی نباید زیاد عرق کنی

کمربندتو بالایه بخیه ببند ک هوا بخوره ...هر روز شستشو بده با شامپو فیروز ..با سشوار هم خشکش کن

سوال های مرتبط

مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی