من روزی یه بار فقط بدنمو با شامپو بچه میشستم و با سشوار قشنگ خشکش کردم همین خیلی زود خوب شد جای بخیه هام
سعی کن دامن بپوشی اونم جنس نخی و لباس زیر نخی چون پلاستیک یا گیاهی عرق میکنی و عفونت میکنه هر روزم با شامپو بچه میشوریشون و با بادسشوار خشک میکنی نباید زیاد عرق کنی
کمربندتو بالایه بخیه ببند ک هوا بخوره ...هر روز شستشو بده با شامپو فیروز ..با سشوار هم خشکش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.