۴ پاسخ

من که هیچ دردی نداشتم زایمان راحتی بود برام
یخورد درد داشتم که با شیاف کنترل شد و بخیه هامم مه کشیدم کامل خوب شدم
خیلی راضیم از اینکه سزارین شدم

کاملا قابل تحمله

بخیه درد نداره
شکم از داهل درد میگیره

نکشیدی هنوز بخیه هاتو؟؟

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱۱ ماهگی