۱۱ پاسخ

ن هیچی نیس سر نخ رو از ی سمتش میکشه تمام اصلا متوجه نمیشی مثل قدیما نیس ک بخیه هارو دونه دونه بکشن

ن من اصلا
ت خونه شوهرم بخیه هام کشید هیچی حس نکردم ی نخ میگیری میکشه میاد دیگ قیچی قیچی نمیکنه

نه فقد از من رفته بود داخل گوشتا یکم سوخت

هیچی دردی نداره ۲ دقیقه ایی میکشن

نه اصلا

اصلاااااا متوجه نمیشی

نه عزیزم اصلا من دراز کشیدم دکترم داشت میگفت خیلی عالیه بخیه هات خوبه یهو گفت پاشو گفتم خانوم دکتر کشیدین؟؟؟؟؟گف اره عزیزم
با خیال راحت برو درد نداره

مامانا بگید از بخیه های سزارین چجوری مراقبت میکنید؟؟

زن پسر دایی من براش جذبی زده بود دکتر بنظرتون بهتر نیست

نه اصلاااااا من دکتر داشت باهام صحبت میکزد بعد گف پاشو اصلا باورم نمیشد به همین راحتی‌بود😂😂اصلا متوجه نمیشی همین ک استرس داری بدتره خودش

سلام نه اصلا خیالت راحت

سوال های مرتبط

مامان یزدان جون مامان یزدان جون ۶ ماهگی
مامان ملكـــا🎀 مامان ملكـــا🎀 ۸ ماهگی
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان💙🩵 مامان کیان💙🩵 ۱۰ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۸ ماهگی
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد