۷ پاسخ

هر روز با شامپو بچه بشور بعد با سشوار خشک کن

میخوای دراز بکشی و بلند شی به شکمت فشار نیار دستتو بگیر‌به جایی که به بخیه ت فشار نیاد. برا من فشار‌اومد پارگی پیدا کرد هنوز ک‌هنوزه درد دارم

مراقبتی نداره
با شامپو بچه بشور و با سشوار خشک کن همین

منم دیروز سزارین شدم،گفتن تا 3روز حموم نرم بعدش برم و تا 10 روز هر روز با آب و شامپو بچه بشورمش باسشوار خشک کنم

خشک نگهش دار.هرروز بشور.اصلا پماد و دارو اینا نزن

با شامپو بچه بشور روشو خشک کن

هیچ مراقبتی نداره که
فقط یکی دوروز بعدش برو حموم چسبشو بکند جاش تمیز باشه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱۱ ماهگی
مامان هامین🤰🏻🩵 مامان هامین🤰🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی