میشه از مراقبت بعد سزارین بگین وقتی اومدین خونه

۵ پاسخ

اومدی میری دوش میگیری و استراحت روز دومم بلند میشی راه میری اروم و غذای مرتب و هرچی خودتو نندازی برای بدنت بهتره
فقط مهم ترین چیز اینه شکمت نباید سرما بخوره بهش وگنه چنان دلدردی میگیره ادم نگممم برات
و اینکنه جای بخیه ات کش نباید بیاد از خموم میای با باد سشوار جا بخیه رو خشک میکنی و تمام

از من میشنوی آروم آروم راه برو تا زودتر خوب شی
نمیگم پاشو کار کن نه کار سنگین تا اطلاع ثانوی ممنوووووع
پاشو آروم آروم قدم بزن تا تو بدن و لگنت خون در جریان باشه اینطوری ۵ روزه خوب میشی اینطوری بدنت ورم نمیکنه
من پا میشدم راه میرفتم مامانم میگفت بخوااااب تو زائویی مثلا من گوش نمی‌دادم آروم آروم راه میرفتم و به بچم می‌رسیدم یه روز به زور منو خوابوندن همه جام ورم کرد پاشدم راه رفتم خوب شدم😄
از روز ۱۲ تنها شدم خودم به کارای بچه می‌رسیدم حتی شام ناهار میذاشتم فقط جارو برقی و کارای سنگین به عهده همسر و مادر شوهرم بود
از بیمارستان خواستی برگردی شیاف بذار تو راه اذیت نشی

قرصات بخور شیاف بزار استراحت کن سختیش ۳روزه حموم کن مراقب بخیه ها باش عفونت نکنه چیز سنگین بلند نکن آب زیاد بخور ...یه چیز مهم تو بی حسی اصلان سرت تکون نده سعی کن تخت دراز بکشی حرف هم نزن من رعایت نکردم داغون شدم تا چندساعتی تحمل کن تکون حرف نزن

تا ک گفتن مجازه مایعات بخوری تا میتونی ها موری ک نفستم بند بیاد چای آب نسکافه بخور سوندم وصله خودش تخلیه میشه نیازی نیس بگی باید بعد هی برم دسشویی تا سر درد یا عوارض بی حسی از بدنت بره

من اینکارو نکردم مرگ از خدا خواستم انگار ک چهار روز درد سر درد و گردن درد رو کشیدم شکم ک بخیه داره با یه شیاف دردش حله متوجه هم نمیشی ولی این با هیچی خوب نمیشه خودش پرسه چند روزه داره اگه بگرتت

من خیلی استرس دارم
اصلا میترسم از بعد سزارین
اون دوتا بچه هام طبیعی بودم

سوال های مرتبط

مامان آیهان ونویان♥️ مامان آیهان ونویان♥️ ۳ ماهگی