۳ پاسخ

بخیه هاتو بعد شستشو حتما خشک کن خدای نکرده مث من عفونت نکنی 🙁

غذاهای سفت و نفاخ نخور سعی کن ژله بخوری با اناناس زیاد هم دراز نکش راه بری زودتر سرپا میشی بخیه هاتم با سرم بشور با سشوار خشک کن روی زخم ات هم مواظب باش کش شلوارت نیاد یه چیز ازاد بشور تا هوا بخوره و ازاد باش

عزیزم میگم شما سز شدی بعد سزارین خودت میتونی نوار بهداشتی تا عوض کنی یا همراه این کارا میکنه

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🍓 مامان نیلماه🍓 ۹ ماهگی
مامان هامین🤰🏻🩵 مامان هامین🤰🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد