نه شستشو و حمام زیادم خوب نیس. بعضیا حتی تا دهم نمیرم حمام چون باعث لکه بینی بیشتر بعد ده روز میشه...
خود سزارین چطوره ؟درد نداره ؟ برای ادرار سوند میذارن؟ حس چندشی نسبت به این کار دارم
تا۱۰روز باید جای بخیه رو شست و شو بدی و باسشوار خشک کنی
جای بخیه عرق نکنه
اگه شکم داری شکمت نباید روی بخیه بیفته
روز درمیان دوش بگیر. روی زخم سشوار کن که عرق نکنی. و خشک باشه.چیز سنگین برندار که بخیه ها باز نشه. یهویی بلند نشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.