مامانا مراقبت های بعد از سزارین چیاس؟

۴ پاسخ

نه شستشو و حمام زیادم خوب نیس. بعضیا حتی تا دهم نمی‌رم حمام چون باعث لکه بینی بیشتر بعد ده روز میشه...

خود سزارین چطوره ؟درد‌ نداره ؟ برای ادرار سوند میذارن؟ حس چندشی نسبت به این کار دارم

تا۱۰روز باید جای بخیه رو شست و شو بدی و باسشوار خشک کنی
جای بخیه عرق نکنه
اگه شکم داری شکمت نباید روی بخیه بیفته

روز درمیان دوش بگیر. روی زخم سشوار کن که عرق نکنی. و خشک باشه.چیز سنگین برندار که بخیه ها باز نشه. یهویی بلند نشو

سوال های مرتبط

مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی
مامان آیهان ونویان♥️ مامان آیهان ونویان♥️ ۳ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۱ ماهگی