سلام عزیزم به سلامتی زایمان کردی؟ بچه هات خوبن؟ عمل چطور بود؟
سلام عزیزم چه تاریخی بهت دادن؟ کدوم بیمارستان میری؟ هزینه هاشو پرسیدی؟
سلام گلم
من هر روز میرفتم حموم در حد ۱۰ دقیقه بعدش با سشوار سرد روی بخیه هاتو کامل خشک کن کمپوت آناناس بخور تا جایی که میتونی پیاده روی کن قرص هایی هم که دکترت برات مینویسه رو سر وقت استفاده کن
سلام جانم
یک روز درمیون برو حموم جای سزارین رو بشور بعد با سشوار خشک کن
هرچی راه بری از افتادن زیاد بهتره
آناناس بخور
قرص آناهیل ک از آناناس درست شده خیلی خوبه واسه ترمیم جای بخیه ها
اگه کمکی داری تا جایی میتونی حتما استراحت داشتع باش بخودت برس 🩷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.