داروهای بعد سزارین چیاس؟

۳ پاسخ

ی ده تا آمپول ک خودت باید بزنی دور ناف یا دست
یه سری قرص ک خود بیمارستان زمان ترخیصت برات تجویز میکننده ک از داروخانه بگیری

شیاف دیکلو فناک و کپسول مفنامیک اسید
شربت ملین مثل لاکسی ژل
و قرص های مولتی ویتامین و در حد نیاز قرص آهن

برای من امپول ندادن.... چرا؟

سوال های مرتبط

مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان اِلارا🎀🧸 مامان اِلارا🎀🧸 ۴ ماهگی