۵ پاسخ

من وارد ۸ماه شدم ترشح بیشتر شده نه بو داره نه چیزی که بگم نشانه عفونته

آره منم زیاد داشتم

من تازه از سنو برگشتم ولی چیزی از کیسه اب نگفت
فقط گفت نرماله

تو همه هفته ها بی بو و سفید یا شیری باشه کاملا طبیعیه

برای منم بیشتر از قبل شده
اگه بدون رنگ و بو باشه عادیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان النا🎀 مامان النا🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پندار مامان پندار ۲ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین هفته سی‌وهفتم بارداری