خانما تو این هفته من داشتن اسهال طبیعیه؟

۲ پاسخ

اگر ویروس نگرفتین برا استرسه بانو

داشتن اسهال که طبیعی نیست منم دو روزه سرماخوردم و اسهالم خیلی بده

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان عشق کوچولوم مامان عشق کوچولوم ۸ ماهگی
مامان دلین خانوم 🩷🍓 مامان دلین خانوم 🩷🍓 ۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی