اسهال تو هفته من طبیعیه ؟

۴ پاسخ

اگه ادامه دار نباشه اشکال نداره
اگه بیشتر از دو روز طول بکشه باید پیگیری کنی
مایعات هم زیاد مصرف کن

من از۲۷هفته اسهالم رفتم دکترگف مال آنتی بوتیک هیچی نیس

بنظرم نه عزیزم
اگه بدنت کم اب بشه اب دور بچه هم کم میشه حتما برو دکتر و سرم تراپی بگیر

اره

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی