خانما اسهال تو هفته من طبیعیه؟ اونم شدید

۴ پاسخ

فکر کنم باید زایشگاه بری عزیزم یکی از نشونه های زایمانه

بعضی ها اسهال براشون علامت زایمانه

اخه هنو 37هفته و 5روزمه

برو زایشگاه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلین خانوم 🩷🍓 مامان دلین خانوم 🩷🍓 ۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی