خانوما سردرد شدید طبیعیه تو هفته من

۵ پاسخ

نه نیست

منم دیشب اینجوری شدم یکطرف سرم مثل میگرن گرفته بود ول نمیکرد رفتم دکتر گف استامینفون بخور اگ خوب نشد بعد بیا😐

عزیزم اگه تداوم داشته باشه طبیعی نیست

آره عزیزم منم دارم فشارمم خوبه

عزیزم بروچک کن خدایی نکرده فشارت بالانباشه

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۳ ماهگی
مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی
مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهدیار💙👶🏻 مامان مهدیار💙👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری