سردرد تو هفته من طبیعیه؟ فشارم خوبه

۳ پاسخ

اگه بجز سردرد..سرگیجه تاری دید حالت تهوع دلدرد اینا داشته باشی ضرر داره ولی اگه فقط سردرد باشه وفشارت منظم باشه مشکلی نیست

منم سر درد دارم فشارمم خوبه

منم دو هفته ای هست گاهی سر درد دارم فشارمم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهدیار💙👶🏻 مامان مهدیار💙👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان کایان مامان مامان کایان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلین هدیه خدا مامان دلین هدیه خدا ۲ ماهگی