سلام خانوما سونوی من چطوره ؟

تصویر
۲ پاسخ

اخه من ضخامت رحم 5 یعنی باردار نمیشم

سونوت خوبه و هیچ مشکلی نداری
کی سونو دادی عزیزم چندم سیکلت؟

سوال های مرتبط

نازگل 🦋🍁
IVF نازگل 🦋🍁 IVF قصد بارداری
ساغر ساغر قصد بارداری
مامان پرنسا وپاشا مامان پرنسا وپاشا قصد بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری