دوستان این سونوی منه میشه ببینید چطوره

تصویر
۴ پاسخ

دعا کن ، اگه دیر میاد ،ولی درعوض خوبش و بهترینش برات بیاد ،

یک نی نی خیلی زیبا و زرنگ ک همه حسرت داشتن شو داشته باشن برات آرزو دارم

سلام
سونوگرافی ت کاملا طبیعی هستش.
رحم سالم، آندومتر مناسب و تخمدان ها طبیعی هست

یک فولیکول رسیده ی ۲۱ میلی متری در تخمدان چپت داری ک باید برا بارداری براش برنامه بریزی

یه فولیکول غالب داری

چند سیکل

سوال های مرتبط

یا زهرا 🥺❤️ یا زهرا 🥺❤️ قصد بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
معجزه خدا😭🙏🏻 معجزه خدا😭🙏🏻 قصد بارداری