چسبندگی ام داری
عزیزم اینا عوارض آمپول آزاد سازی یا اچ ام جی ک زدی درسته؟
اینا کیستای فولیکولی هستن چون فولیکولت آزاد نشده تبدیل ب کیست شده برای ماه بعد روز تخمک گذاریت برو سونو ک دکتربرات ازادسازی بنویسه
نه کیسه زرده نیست داروی تحریک تخمک خورده بودی؟
ضخامتت خوبه
تنبلی تخمدان نداری
دوتا کیست داری که هردو بخاطر اینه که فولیکولات بیش از حد بزرگ شدن و ازاد نشدن
دوتا کیست داری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.