سلام دوستان میشه سونوی منو ببینید راهنماییم کنید

تصویر
۶ پاسخ

چسبندگی ام داری

عزیزم اینا عوارض آمپول آزاد سازی یا اچ ام جی ک زدی درسته؟‌

اینا کیستای فولیکولی هستن چون فولیکولت آزاد نشده تبدیل ب کیست شده برای ماه بعد روز تخمک گذاریت برو سونو ک دکتربرات ازادسازی بنویسه

نه کیسه زرده نیست داروی تحریک تخمک خورده بودی؟

ضخامتت خوبه
تنبلی تخمدان نداری
دوتا کیست داری که هردو بخاطر اینه که فولیکولات بیش از حد بزرگ شدن و ازاد نشدن

دوتا کیست داری؟

سوال های مرتبط

مادر آینده مادر آینده قصد بارداری