سلام خانوما میشه سونوی منوببینید

تصویر
۵ پاسخ

من امروز رفتم سونو خوشحال و خندان برگشتم چون کیستم دفع شده بود
شیاف جواب داد خودم کیست و دیدم دفع شد امروزم رفتم خیالم راحت شد

تخمک آزاد کردی تو اقدام کن

کیست فولیکولی داری بهت قرص سیبل فولیک اسید اینا میدن رفع میشه

نگف بهت ک کیست داری؟

چند سیکل رفتی

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان نویان 😘🥰 مامان نویان 😘🥰 ۱ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری