من امروز رفتم سونو خوشحال و خندان برگشتم چون کیستم دفع شده بود
شیاف جواب داد خودم کیست و دیدم دفع شد امروزم رفتم خیالم راحت شد
تخمک آزاد کردی تو اقدام کن
کیست فولیکولی داری بهت قرص سیبل فولیک اسید اینا میدن رفع میشه
نگف بهت ک کیست داری؟
چند سیکل رفتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.