۱۱ پاسخ

نه عزیزم پنج شش هفته
اگه اخرای شش هفته بری صدای قلبش هم میشنوی

۸هفته خیلی بهتره

برا دیدن ساک حاملگی نرو ۹ هفته برو برا سونو قلب.سونوگرافی زیاد برا جنین خوب نیست

ن برو سنو داخلی واژینال

نه مال من فقط ساک حاملگی بود

ن ولی با سونو واژینال دیده میشه

نه گلم بتا باید بالای ۱۵۰۰ باشه اونم واژینال دیده میشه

واژینال معلوم میشه اونم باید بتا بالای ۱۰۰۰باشه

فکر نکنم
اگرم معلوم بشه،فقط ساک بارداریه
باید سونوی واژینال انجام بدی
من حتی سونوی هفته ی نهمم واژینال بود

فک نمیکنم گلم
من سونو پنج هفته رفتم با سونو واژینال دید ساک رو

نه گلم. بعضیا ساک حاملگی دیده نمیشه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی