۱۰ پاسخ

نه زوده هفته 8 یا9 کاملتروبهترمیتونی صداش وبشنوی

زوده هفته ۸برین

سلام عزیزم من هفته ۸دادم با واژینال

من ۶ هفته ۲ روز رفتم معلوم بود

واسه منم 6 هفته و 6 روز تشکیل شده بود

من ۶ هفته رفتم قلب و ساک و همرو نشون داد

نه عزیزم
هشت هفته برو

من گذاشتم هفته هفتمم تموم شد بعد رفتم

هفته هشت برید بهتره

نه هنوز زوده واسه سونو شکمی
هفته هفت درصدش بیشتره
که باز هم بستگی به دستگاه سونو و دکتر داره من هفت هفته و دو سه روز بود مشخص شد

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری