سلام کسی با فولیکول ۵ و ۶ باردار شده آیا؟

۳ پاسخ

ولی هرماه امکان داره فولیکول غالب نداشته باشی

تقویت کننده تخمدان و قرص های تحریک تخمدان اووبوست و کیوتن واینوفولیک اینا خوبن ولی سرخود نخوری گرونن باید دکنر بده بستگگی به شرایط بهت یکی میدن امپولی های ازاد سازی

باید بالای ۱۸باشه اگرم بارداری صورت بگیره دفع میشه ضعیفه

سوال های مرتبط

فائزه فائزه قصد بارداری
مامان نورا🤍 مامان نورا🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد