سلام قشنگا صبحانه چی میدید ب وروجکاتون

۲ پاسخ

حلوا درست کردم براش

والا من خودم نون و پنیر گردو یا پسته، کره، حریره بادوم، تخم مرغ
حوصلم بگیره دلم میخواد براش پنکیک هم درست منم😅✋

سوال های مرتبط

مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان ܣـܝ̇ߺܥ‌‌وܝ̇ߺܣ🍉 مامان ܣـܝ̇ߺܥ‌‌وܝ̇ߺܣ🍉 ۱ سالگی
مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان مهرادومهوا مامان مهرادومهوا ۲ سالگی