سلام کیا تو 15,هفتگی ازمایش دادن و برای چیه

۱۰ پاسخ

کیا آزمایش گلوکوزشون خیلی بالا بود

سلام برا منم نوشته فردا میرم انجام بدم
سونو و آزمایش ان تی گفت خوبه
اینطور که میخوندم غربالگری دومه بعضی دکترا می‌نويسن بعضی نه

آزمایش غربالگری دوم هستش کار به سونو آزمایش اولیت ندارع

همون غربالگری دومه

برای سلامت جنینه
اونایی که انتی مشکل داشته اینو دکترمیگه تکرارکنن
اوناییم که سالم بودن نیازی نیس

هرکی میدونه بگه لطفا استرس گرفتم

من نرفتم و نمدونم

کسی میدونه این برا چیه عکسشو گذاشتم

نمیدونم دکتر برام نوشته

تصویر

آزمایش چی

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان طنین مامان طنین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه🥰
پناه💗 مامان معجزه🥰 پناه💗 ۸ ماهگی