کیا بچشونو تو ۱۸ هفتگی از دست دادن؟

۱۰ پاسخ

واییییییییییی چقد سخته 9 ماهم بود رفتم سزارین محض دنیا اومدنش فوت شد بدون بچه برگشتم خونه وباارزوهایی که میخواستم واسش انجام بدم 17روز میگذره از سزارینم با ساکی که واسش بسته بودم 😓😭😭خدایا خودت صبر بده جاشو پرکن

خیلی خیلی ناراحت شدم 😭😭😭😭خدا بهت صبر بده

خدا بهت صبربده عزیزم🥀خیلی سخته،انشالله خدا یه بچه سالم بهتون ببخشه تا تحمل این درد راحت تر بشه براتون

خدا بهت صبربده عزیزدلم می‌دونم خیلی برات سخته جوری ک تو گفتن نمیشه حسش کرد اما مطمئن باش خدا هوای بنده هاشو داره شاید چیزای بدتری میخواست پیش بیاد خدا زودتر اینکارو کرده خدا جایگزینشو بهت بده انشالا

عزیزم چرا این اتفاق افتاده برات؟🥲🥲

خدا الهی بهت صبر بده و جابکزینشو بزودی بده
پس از هر سختی یک آسونی هست

عزیزم خدا به دلت صبر بده🥲خیلی سخته😭

خدا ب دل مهربونت صبر بده عزیزدلم....خیلی سخته خیلی زیاد.....خدا ب دلت ارامش بده...

بارداری قبلیت؟

دارم میمیرم از غم چجوری کنار بیام چجوری میخوام بچم الان تو شکمم باشه سزارین شدم ولی بچم نیس چیکار کنممم

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۸ ماهگی
مامان تیام مامان تیام روزهای ابتدایی تولد