در تلاش افتادن یه تیکه از وجودم💔💔😔😔😔😔

تصویر
۳۶ پاسخ

تره‌وجعفری بگیر بجوشون بخور میوفته

آخی عزیزم درکت میکنم انشاالله زودی دامنت سبز بشه

قرص خوردی واسه سقط

عزیزم منم سه هفته قبل سقط کردم .کاچی زیاد بخور با زعفرون باشه بعد که خوردی برو پیاده روی سریع.

طناب نزن افتادگی رحم میگیری

عزیزم رابطه عمیق و زیاد دوش آبگرم پیاده روی هم خیلی تاثیر داره

عزیزم اون الان بزرگه سقط کردنش تو خونه کار شما نیس جنین ۴ عفته ای نیس ک یه لخته خون باشه سقط بشه
الان بزرگه اون بیمارستان باید سقط کنی

عزیزم استرس داشتی ؟جیغ زدی ؟که بچه ات ایست قلبی کرده خود به خود ایست قلبی کرده

عزیزدلم غصه نخور حتما حکمتی بوده مطمئن باش جاش بزودی سبزمیشه منم سقط داشتم بااین تفاوت که قلبش تشکیل نشداما به سه ماه نرسیده باردارشدم الهی خدا دوباره دامنتو زود سبز کنه این غصه ها یادت بره

دوقاشق چای خوری زردچوبه بریزید تویک لیوان اب بخورید

عزیزم ایشالله زودی جاش پر میشه ببین با زعفرون برای منم نیوفتاد گل گاو زبون هم بخور اگه نیوفتاد از لوازم پزشکی قرصشو بگیر اینجوری راحت تر میوفته

الهی 🥲🥲🥲

ینی توی ۱۲ هفته؟

ای خدااااا😔😔😔

عزیزم خدابهت صبر بده. علائمت چی بود

عزیزم خیلی ناراحت شدم بری بیمارستان بهتره تو خونه اذیت میشی منم بچه اولم ۱۵ هفته سقط کردم

انشالله دامنت به زودی زود سبز بشه عزیزم
🥲🥲🥲🥲امید به خدا داشته باش

عه چرااا

ای وای من
با اینکه یه بچه دیگه داری ولی قلبم به درد میاد با دیدن و شنیدن سقط و...
من خودم بچه ندارم و سه بار هم سقط شده
..
عزیزم بعد خوردن زعفرون کلی فعالیت کن
و اگه دردت شروع شد
شیاف دیکلوفناک صد بزن تا بتونی تحمل کنی

خدایی نکرده اگه بچه با این روش ها نیوفته و ی بچه بیمار داشته باشین بهتره 😢اخه چرا

الهی جانم خیلی سخته
ولی زعفرون نخور دختر حتماا برو بیمارستان سقط کن تو خونه خطرناکه

واسه منم این اتفاق افتاد...خیلی زود دوباره باردار میشی همه چیو فراموش میکنی

منم دارم سقط میکنم افتادم به خونریزی😭😭😭😭

با زعفرون نمیشه که برو بیمارستان دارو بهت بدن

زعفرون زیاد نخور دورازجونت باعث ایست قلبی میشه سعی کن راه بری و گرمیجات دیگه هم کنارش بخوری

وای نه گناه داره

دقیق چن هفته توقف رشد داشت؟؟

الهی بگردم عزیزدلم انشاالله دامنت دوباره سبز بشه اصلا نگران نباش 🥺🥺

الهی هرچه زودتر جاش سبز بشه علائم نداشتی؟

🥲💔😭الهی بگردم

چرا سقط میکنی؟؟


اخه ۱۳ هفتع با زعفرون ک نمیفتع فداتشم

چرااااا؟؟؟

وا چرا

من هنوز هیچی مصرف نکردم

چرا؟

چرا اخه

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وچهارم بارداری