۴ پاسخ

اینم زیردکمه

تصویر

سایز دو و سه هم بگیر شاید بچت درشت باشه

سلام عزیزم کلا سایز 1 بیشتر استفاده میشه
سایز 0 یه 19 تیکه بگیر و یه 5 تیکه بیمارستانی که زیردکمه باشه سرهمی اجازه نمیدن بیمارستان
19 تیکه هم بزار خونه
بقیه رو 1 بگیر چند دست تا 6 7 ماه بیشتریا استفاده میشه سایز 1 شایدم بیشتر بسته به وزن بچه

این ۱۹ تیکه ها خیلی تیکه هاش واقعا استفاده نمیشه مثلا ناف بند

سوال های مرتبط

مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌وهشتم بارداری