۶ پاسخ

پس به مامانم میگم همون سایز ۱ بگیرن چون اونا میخان یک بسته بزرگ بگیرن برای روی سیسمونی میخلستن ۰ بگیرن ولی میگم اونا ۱ بگیرن خودم از سایز ۰ یک بسته کوچیک یا دونه ای چن تا میگیرم

پوشک هم گرون شد میدونید دیگه🤣

من یدونه یک گرفتم یه صفر از هر کدوم دوتا گذاشتم کیف هر کدوم بشه😂

من یه دونه صفر گرفتم
بقیش یک

۱بگیر گلم ۰خیلی کوچیکه واس بچه ی نارس ۲کیلوییه به کف دسته کلا

من بچم ۲۹۸۰بود سایز ۱مولفیکس اوکی بود

سوال های مرتبط