۶ پاسخ

چجوری تا یکسال لباس میگیرین مگه سایز بچه رو میدونین؟؟من که چن دست صفر و یک گرفتم بقیشم بسلامتی دنیا اومد با توجه به جثه ش میگیرم بچه اولم کلی لباساش نو موند نتونست بپوشه چون خیلی زود رشد کرد و تپل تر شد

هرچی میگیری کم بگیر
نهایت سه دست
اینستا پستای مختلفی هست برای خرید
راهنمایی کرده
گوگلم بزن ضروریات سیسمونی برات میاره

من که خیلی لباس گرفتم
سرهمی ۶ . ۷ تا گرفتم هم نوزادی هم تا ۶ ماهگی
لباس تیکه هم تا یک سالگی گرفتم
لباس سایر صفر هم به پنج تیکه و شیش تیکه گرفتم و چندتا تیکه ای
و.....

سایز یک بگیر تا سه ماه جوابه ساید دو سه تا شیش ماه جوابه سایز سه ۶ تا ۹ ماه جوابه

به من گفتن سایز یک‌ ۲ یا ۳ دست بیشتر نگیر چون خیلی زود کوچیک میشه

بنظرم تا یکسالگی لازم نیست بگیری تا سه ماهگی بگیر بعدش دوباره کوچیک شد دوباره بگیر

سوال های مرتبط