۹ پاسخ

صفر بکار نمیاد من ک بچم ریز بود و اینکه ۲۷۰۰ بود وزنشم ۱میخورد اصن صفر نگیر

رفتی سونو وزن اونموقع بگیر

سایز ۲ برای زخم نشدن پهلوی های بچه و نسوختن تنش بعد ادرار

من بچم۳کیلو۴۰۰گرم بود حداقل تا۱۰روزسایزصفراستفاده میکردم

بستگی داره کی به دنیا بیاد .اگه نارس بود و زیر ۳۷ هفته بدنیا بیاد صفر خوبه

یه دونه صفر یه دونه یک چون باید هر دوتا همراهت باشه

عزیزم بستگی به وزنش داره درشت باشه ۱ ریز باشه صفر

سایز صفر تا سه چهار روز اول

یک بهتره صفر میگن برانارسا خبه

سوال های مرتبط

مامان هامین کوچولو مامان هامین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان👩‍👦 مامان هاکان👩‍👦 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌وهشتم بارداری