اصلا سايز صفر نخر از همون يك شروع كن من بچه اولم لباسهاى سايز يك همينجور دست نخورده و نو باقى موند سايز يك نهايت آستين رو تا ميكنى حداقل تا يه مدت استفاده ميشه من طبق تجربم ميگم سايز صفر مناسبه بچه هاى زودرس هستن و بچه هايى كه زود به دنيا ميان حتى پوشك هم صفر براشون كوچيكه بايد يك بخرى
صفر نگیر یک بگیر اگ باز خواستی بگیری صفر یدست یا یدونه سرهمی
سایز ۰ نگیر چون نمیدونی بچت با چه وزنی بدنیا میاد ۱ یا ۲ بگیر که تا چند ما بپوشه سایز ۰ استفاده نمیشه
بچه اولم 3.700 گرم بود سایز صفر هم خریده بودم اصلا تنش نشد 😂 سایز یک هم اندازه بیست روزش بود بعدش سایز دو تنش کردم
کم بگیر چون لازم نمیشه زیاد بچه رو به رشد هست
لباس یا مای بیبی؟ منم نمیدونم تجربه ای ندارم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.