خانما پوشک سایز ۰ لازم میشه؟؟

۸ پاسخ

بله شدیداااا

نه اصلا نخر براى بچه هايى مناسبه كه زود به دنيا ميان نه لباس نه پوشك سايز صفر اصلا نخر

اگ بچت پسر باشه ن اصلا نگیر

من فقط یه بسته ۲۲ تایی‌گرفتم برای بیمارستان، دیگه برا بعدش یک خریدم

من یک بسته 22 عددی گرفتم ببینم چطوره

همون یک بگیر

نه گلم سایز صفر معمولا برا بچه های نارسه
که زودتر بدنیا میان

برای بچه هایی ک نارس بدنیا میان هست

سوال های مرتبط

مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هامین کوچولو مامان هامین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان هیلا و امیرعلی مامان هیلا و امیرعلی روزهای ابتدایی تولد