۷ پاسخ

0 چهار تا دست
1 6 دست
2 7 دست
3 تا هم سرهمی بگیر از هر سایز بگیر
چون معلوم نیست جنین تپل یا نه فعلا اینارو بگیر تا بعد زایمان

ببخشید شما بچه چندمتونه؟

عزيزم از هركدوم ٣ دست، البته صفر شايد لازم نشه، به نظرم يكي دوتا صفر بگيرين كه اگه بچه درشت باشه فقط يكي دو هفته تنش ميشه

دو دست صفر
سه ـ ۴ دست یک
سه ۴ دست دو

سایز ۰ زودی کوچیک میشه دو دست کافیه بنظرم یک و دو بیشتر لازم میشه سرهمی هم خوبه بگیری لازم میشه حالا بعد زایمانم چیزی لازم شد میگیری

سایز صفر زیاذ نگیر زود کوچیک میشه بیشتر یک و‌دو بگیر تجربه دارم ک میگم ی حعبه صفر بیشتر نگیر بقیش سایر بزرگ

چقد این سوالو می‌پرسی 😅
عزیزم دو دست صفر بخر
سه دست یک بخر
سه دست هم دو بخر
بقیشو بزار بعد از زایمان
سرهمی هم چند تا بخر

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شاه پسر💙🪽 مامان شاه پسر💙🪽 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته هجدهم بارداری