اولین لباس نور خونمون💙😍
مامانا سایز ۰ ۳ دست یا ۲ دست کافیه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

بلوز شلوار برا بچه اصن بدرد نمیخوره‌سرهمی خیلی بهتره

صفر زیاد نخر یک هم باشه اوکیه تا میزنی من صفر خریدم ب کارم نیومد

اخییی منم از این لباس نی نی دارم زیر دکمه و شلوارش😍😍

۰تا ۳ خیلی استفاده میشه
حداقل ۳ دست دو دستم ۰ خالی بگیر اگر بچت تو ۳۵ هفته ۲۷۰۰ اینا بود
اگر درشت تر بود ۰تا ۳ حداقل ۴ دست بیشتر بگیر خیلییییی بچه ها اوایل لباس کثیف میکنن
روز بیمارستان فقط سه دست استفاده میشه
تا بیای خونه بشوری باید لباس داشته باشه دیگه
من بچه دوممه
اعتماد نکن به اینا ک میگن بسته اینا اکثرا ماد. اولی ان
خودشون تجربه ای ندارن

مبارکه

عزیزم ایشاالله به سلامتی زایمان کنی ❤️

۳ دست به نظرم عزیزم

سه تا بهتره ، ممکن بچه لباسش کثیف بشه ، یکی زاپاس باشه برای عوض کردن ، مثلاً یکیش شستی یکی تنش یکی زاپاس

۲دست کافیه

ای جانم چه کوچولو😍🫠

سوال های مرتبط

مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری