۵ پاسخ

دختر من ۳۳۰۰بود ولی لباس سایز صفر تا دوماهگیش براش خوب بود درکنارش یک هم تنش میکردم
کلا از هرکدوم دو الی سه دست بخر
بلوز سعی کن جلو دکمه بخری یا دوطرف یقه دکمه داشته باشه
مارک بیبی سان فوق العاده است

صفر یکی یا دوتا بگیر، یک بیشترین استفاده رو داره من دو دست پنج تیکه گرفتم یه زیر دکمه دوتا بلوز شلوار تک، دیگه سایز ۲واسه سه ماه به بعد استفاده میشه، واسه بهداشت بردن و چکاپ هم سایز یک لباس بیرون بگیر

بچت اگه وزنش بالای ۳ کیلوعه اصلا صفر نخر سایز ۱ ۲ تا بخر سایز ۲ و ۳ هر کدوم ۳ تا

من دختدم تا ۳ ماهگی سایز ۱ میپوشید
تا ۴ ، ۵ ماه سایز ۲
الان ۸ ماهشه سایز ۳ داره براش تنگ میشه باید بره ۴
البته بچه من لاغره
در کل از هر کدوم ۴ تا بلوز یا پیراهن و ۴ ، ۵ تا شلوار کافیه فعلا
سایز یک کمی بیشتر بگیر فقط چون نوزاده

صفر یه دست برا بیمارستان بخر یکم ۳ دست بخر چون میارن بالا باید زود زود عوض کنی

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شاه پسر💙🪽 مامان شاه پسر💙🪽 هفته بیست‌وسوم بارداری