۱۲ پاسخ

وای راستیه چقدر خوشگله

من سایز صفر گرفتم دائم هم دستشه
اگه نمیخوای همیشه دستش کنی یک بگیر

النگونگیر.من گرفتم اصلا نتونستم دستش کنم.رفتم گوشواره خریدم واسش بعد.
طلا کلا الان خطریه .دخترجاریم دستبندداشت دخترش.توی مهمونی ازدستش یکی درآورده بود

اگه دستبند بگیری که بازوبسته بشه بهتره بچه هم کمتراذیت میشه مدت طولانی تری هم استفادش میکنه

وایییی راستیه چقدرررر نازههههه

النگو دختر من سایز ۱. امسال ۴ سالشه. تازه اندازش شده. یعنی جوری ک کسی راحت نتونه درش بیاره یعنی اگه کسی بخواد بگیره یذره ب مچش فشار میاد متوجه میشه ولی با کف. راحت دستش میشه من قبلا دستش نمیکردم میترسیدم بیوفته تازه. تو دستش گیر میکنه

۱ بگیر عزیزم‌بتونه تا چند سال استفاده کنه صفر شاید خیلی کوچیک باشه حالا ۱ بگیری راحتم در میاد از دستش همه جا ننداز اینجوری راحت درمیاری میندازی

من اگه بخوام بگیرم سمت راستی میگیرم خیلی ناز و بچگونس🥹😍چند گرمه ؟

به سلامتی باشه و به دل خوش ازش استفاده کنه خوشگل خانم... سمت چپی نظر منه

چند‌ گرمه هر کدوم مشخصه سنگینه

راست خیلی کیوته

چپی شیک تره راستی بچگونه تره من باشم چپی ب دل بچه نگاه کنی فککنم راستی😂😑

سوال های مرتبط

مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قند عسل👶🩵 مامان قند عسل👶🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری