یه تیکه بخور فقط رفع هوس بشه بنظرم بیشتر نخور
من ک خوردم اوایل بارداری😕نمیدونسم خطریع
چیزی نشد
بعد ماه سوم ماهی یه مقدار کم اشکالی نداره
من دلم هوا جگر کرده بود شام دروس کردم چهار سیخ خودم تنها خورم میترسم نکنه دور از جون بد باشه☹️اخه نتونستم جلو خودمو بگیرم
نه بابا چیزی نمیشه
اگرمیخوای یه تیکه بخوری خوب خوب بپزه اصلا خام نباشه.
بتونی نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.