خانوما نظرتون در مورد این سونو چیه

تصویر
۸ پاسخ

دکترت کیه تو اهواز عزیزم

این ازمایش چه زمانی باید انجام بدیم چند روز بعد از پریودی

عالی اقدام کن

۲تا فولی غالب داری احتمالا بگیره این ماه

مشکلی نداری خوبه

خوبه بنظر من احتمال بارداری دوقلو هم هست برای شما

خوبن ۲۱و۱۷ برو ازادسازی بزن

خوبه اقدام کن

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣🫀🎀 مامان جوجو ممد🐣🫀🎀 هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سیزدهم بارداری
مامان Sisi مامان Sisi هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری