سلام
پیشنهادناهاربدین؟شماچی پختین برابچه ها؟

۸ پاسخ

خوراک لوبیا، اول آبش رو تیلیت کردم یخورده خورد، بعد لوبیاها رو دونه دونه برمیداشت میخورد

عدسی درست کردم

فسنجون

کوکو. سیب

سوپ بابرنج وکباب

شوید پلو پختم ب بچمم همین میدم

خورشت کدو سبز پختم

ماکارونی پختم

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام ۲ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان دلارا مامان دلارا ۲ سالگی
مامان دلارا مامان دلارا ۲ سالگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی