۱۸ پاسخ

قشنگه مبارکش باشه ولی حس میکنم استفاده شده تازه گرفتی ؟

منم کفش و ماشین کنترلی

دوتا النگو

از این آیینه ی پهن ها

تصویر

مباااارکه عزیزم 😍
منم شاهان دیروز یکساله شد هنوز فکر هدییه نکردم فعلا ببریمش آتلیه 🥹😂

من دوتا النگو براش گرفتم

ولی چقدر خوشگله
سایزش چنده؟

ما چون تولد نمیخایم بگیریم گردنبند کارتیر گرفتیم البته نصفش کادو های خودش بودا .
میخاستیم باغ بگیریم و جشن بگیریم چون با سالگرد ازدواجمون یکیه
اما یهو یه وامم که نمیخاستیم برامون جور شد اینو گرفتیم براش

تصویر

طلا نیم ست

مبارکش باشه مامان خوش سلیقه ب خوشی بپوشه

گوشواره حلقه ای

من براش قطار حیوانات گرفتم

ربع سكه يكي برا دختر يكي برا مامان دختر

مبارکه عزیزم

من تولد ارسام و رهام تو مهر و ابان هست هنوز هیچی نگرفتم براشون

هنوز تولدش نشده النگو میخرم اگ پولم برصه

مبارکش، تازه خریدید ؟

انگشتر 😄💍

سوال های مرتبط

مامان آیسل❤ مامان آیسل❤ ۱ سالگی
مامان سارینا جان مامان سارینا جان ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی
مامان شرین🍯🌻 مامان شرین🍯🌻 ۱ سالگی
مامان ماهور👧🏻🌸 مامان ماهور👧🏻🌸 ۲ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۱ سالگی