خانوما تیر کشیدن شکم طبیعیه 🤦🏻‍♀️

۸ پاسخ

جفتت پایینه؟
من جفتم پایینه درد دارم

اره مخصوصا صبح ها بیشتر تیر میکشه

من خیلی تحرک داشتم خونمم طبقه سوم بدون آسانسوره اگه شیاف میزاری استراحتم میکنی پس هیچی نیس😍💕

عزیزم همه بمنم میگفتن طبیعیه ولی من بخاطرش رفتم سونو انجام دادم دکتر گفت جفت بچه خونریزی کرده _البته ایشالا برای شما درد طبیعی باشه

من تو دنده هام میکشه گاهی

تو بارداری انگار همه دردا طبیعیه خخخ

اره عزیزم البته اگ خیلی شدید نیست

اره جان

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هانا جان. مامان هانا جان. ۴ ماهگی
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وهشتم بارداری