خانما کسی از سونوم سر در میاره؟

تصویر
۵ پاسخ

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ن عزیزم رو اونچیزی ک خوندم منم گفتم
انشالله که بلا ب دوره و جای نگرانی نیست

دیپلم

میگه تو سینه هات توده خوش خیم هست خوشبختانه، و جای نگرانی نداره
حتمن برو پیش دکترت

عزیزم باید عمل بشه

سوال های مرتبط

مبی🍭🎀 مبی🍭🎀 قصد بارداری
مامان تو دلی💓 مامان تو دلی💓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه🩷 مامان معجزه🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان زیبا مامان زیبا هفته شانزدهم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته چهاردهم بارداری
مامان لطف الهی مامان لطف الهی هفته هفتم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته چهاردهم بارداری